Thursday 22 March 2012

hye semua blOgger2, kawan2, fOllOwer2 dan semuanya .. ty-rah ada something nak share dengan semuanya hari ni.. erm.., ty-rah tak tahu nak mulakan macam mana tapi ty-rah akan cuba bagitahu semua.. 
ni ialah pasal mr.ty-rah yang pernah ty-rah bagitahu dulu ... ty-rah tak tahu nak buat macam mana lagi ..
ty-rah  dah buat keputusan untuk tamatkan hubungan kami.. ty-rah rasa yang ty-rah dah tak boleh teruskan  lagi hubungan kami nie.. memang berat bagi ty-rah untuk buat keputusan macam nie tapi ty-rah dah tak tahu nak buat mcam mana lagi ...
mungkin jodoh kami hanya sekejap... :( (rasa macam nak nangis je)

( hubungan yang bahagia dan berkekalan)

macam gambar diatas, hubungan yang macam tu lah yang diimpikan oleh semua termasuklah ty-rah sendiri .. 
kenapa ty-rah tak boleh bahagia macam orang lain ..? tapi apa-apa pun, ty-rah redha dan akan merelakan dirinya untuk bahagia dengan orang yang lebih layak ... ty-rah tidak akan pernah menyesal untuk melepaskan dirinya, namun ,ty-rah perlukan waktu untuk lupakan dia kerana dia adalah seorang insan yang telah menceriakan ty-rah waktu ty-rah dalam kesedihan ....

(love turn to lost)

:(, ty-rah rasa macam nak nangis je tapi ty-rah tahu yang ty-rah tak  boleh jadi lemah sebab lelaki ..
lepas ni dah tak ada yang nak ambil tahu pasal ty-rah lagi., dah tak ada lagi yang nak marah ty-rah sebab tak nak makan ubat bila sakit dan dah tak ada lagi yang nak ceriakan hidup ty-rah macam hari2 yang lepas..
ty-rah akui yang ty-rah dah betul2 sayangkan mr.ty-rah tu tapi apa lagi yang boleh ty-rah buat untuk mempertahankan hubungan kami ini ..?
sekarang ty-rah hanya mampu berdoa agar dia akan bahagia dengan orang lain selepas ty-rah dan ty-rah juga berharap agar dia tidak memaksa ty-rah untuk melupakannya dan berhenti menyayangi dirinya kerana itu semestinya akan mengambil masa yang lama ....

~ ty-rah doakan agar dia akan bahagia dengan orang yang lebih sempurna dan lebih layak untuknya daripada ty-rah ...

(kesedihan yang teramat sangat ....)

3 comments:

  1. SIMPLE BLOG..MEERA HERE...FOLLOW ANDA :)
    http://ameera2793.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan salam sejahtera..
    senang hati lepak kat sini...urm..saya ada sesuatu yang mampu mengubah hidup anda.
    anda mampu menjana pendapatan lebih dr biasa...hanya 3 bulan pertama anda boleh dpt RM30 000. dan terus meningkat...anda boleh lakukan walaupun anda seorang pelajar, suri rumah,atau yang sudah bekerja....jika anda berminat, sila hubungi iesya: 0126025279.

    ReplyDelete
  3. i'm walking here!!Jom jenguk blog itew..kalau sudi klik la skali iklan2 yg ada kat sana..berkali-kali pom xpe..mekacih..hehe :)

    ReplyDelete